torsdag 24 april 2014

Nämen halloj

Jag lever!
Upp från dom döda. Ne så längesen var det inte jag skrev men visst har det blivit mindre uppdatering.
Får se om jag kan ändra på det.

Ligger i soffan och är slö. Någonting har anfallit min kropp. Dålig tajming.. Med hals ont och snuvig så känner jag mig ändå okej. Hoppade träningen igår för att jag tänkte att vila skulle göra nytta. Somnade runt nio igår så många timmar blev det i natt. Vet inte om det hjälpte så mycket. Men jag litar på min lilla svarta flaska och halsar kang jang eller vad det nu heter.

Serien drog igång i måndags. Kan ni förstå hur skönt det kändes? Vissa förstår och andra inte. Skiter i vilket men för mig och för många andra vet jag att känslan som kommer när man få dra igång serien på allvar och gå på naturgräset på hofet är fantastiskt. På A-plan förstås. Hehe och den är så mycket finare än jag någonsin sett den just vid denna tid i alla år jag spelat i Sil.
3 pinnar tog vi med oss. 4 mål gjorde vi. Kämpade in i det sista mer än så tänker jag inte säga. Lever fortfarande kvar på den känslan i alla fall lite grann. OCH försäsongen är ÖVER! Tjohoo!

Från fotboll till golf. Finns mycket kvar att jobba på men det är så mycket bättre än förra året. Har varit ute och slått lite bollar och det är så roligt men man blir så trött i ryggen. Något jag måste träna upp både för golfen och för livet skulle jag tro. Mitt mål för golfen i år är att få klart på det gröna kortet alltså att komma ner till 36 i hcp. Just nu har jag 47. Nästa år är det Fridas tur och då vill jag att hon ska kunna gå med mig :)

Sommaren närmar sig. Våren har precis slagit in och det är skönt. Man längtar till sommaren. Vi har bokat resa till Sälen. Det ska bli förbaskat roligt! Jag har inte varit där på sommaren innan så det ska bli så spännande. Cykeln tar vi givetvis med oss. Det bästa är att Frida har köpt en cykel som ska komma vilken dag som helst. Har köpt sådana där härliga byxor för att inte få ont i baken när man cyklar. (se bilden). På bilden är dom ut och in så ni ska förstå hur det ser ut ;).
Så vi är nu fit for fight.

Intressen har man och det är väl tur det. Vad skulle jag annars göra :)

Imorgon är det fredag. Gött, jag vet vi har varit lediga men hur skönt är det inte att ha fredag igen.
Sen jobbar vi 3 dagar nästa vecka innan vi får lite ledigt igen. Man kan aldrig få för mycket av ledighet när man känner för det.


Nu var maten klar ;)

Peace!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar