fredag 21 februari 2014

Fredag.

Tröttheten finner min kropp just i denna stund. Skulle tro att jag somnar ganska snabbt efter att jag har skrivit några rader här. 
Det gäller att uppskatta ibland små saker istället för att behöva uppleva de större och roliga saker som man oftast uppskattar i första hand.
Jag kände idag när jag sjönk ner i soffan efter jobbet att jag var trött och hann till och med somna till några minuter innan det var dags att bege sig till götene och träna. Den stunden är jobbig kanske inte för kroppen men huvudet säger nej nej, jag orkar inte. Därför kände jag när jag kom hem efter träningen eller jag tänkte för mig själv och kände efter hur skön känslan var. efter en veckas jobb och sen göra den sista träningen för veckan, en go genomkörare då känns det fantastiskt! Man är ny duschad och huvudet bara hänger känns det som samtidigt som kroppen känns blytung. Man ställer in sig för helg! Fasen vad gött det är. Dom stunderna ska man uppskatta mer. Annars blir man den där roboten 24-7 om man inte slappnar av lite vilket jag kan ha svårt för att göra ibland. 

Jag ser fram emot morgondagen. Då väntar skidor i OS sen blir det mys på stan med grappo, Mill och Hugo. Kvällen kommer att kickas igång i bowlinghallen i götene då vi har kick off i fotbollen. Kul :).

Nu sover vi! Godnatt
/Fia  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar